Saturday, April 2, 2011

TERIMA KASIH SAYANGKU

- Saat ku terjaga
Redupku merenungnya
Senyuman tercipta

Dan sudah ditawan
Segala cabaran
Segala dugaan

Dan sudah dirasa
Sudah dibina
Impian kita

Di puncak dunia
Di sini kita akhirnya
Sampai jua -



sedikit petikan lagu dari kumpulan the official..
hari nie aku nk mengucap kan setinggi2 terima kasih untuk sayangku, NOR AZZIRA BINTI SENIN kerana telah memberi ku sesuatu yg sgt bst..
hahaha..pe bende yg sgt best tu???
smalam awek aku kasi aku jersey liverpool warna putih..
hahahaha..suke sgt2..aku da de home jersey, wrna merah..
nie away plak..wrna putih..nnti nk li yg wrne itam lak..
hahahhaa..kebetulan mlm nie liverpool de game lak..
liverpool bertandang ke west brom..
so, aku akan memakai jersey putih liverpool la mlm nie..
weeeeeee..syok nye....hahahahahahhaa..


~thanx sayang ku ~





4 comments:

azie_iera said...

t owg likn yg hitamnye lak..

rocky said...

wahahahhaaa..
xpe la..cian cyg..
lg pown kdai tu da x de..

azie_iera said...

ley cri kt tmpt len la..hehehe...

rocky said...

hahaha..xpe la..tmpt len mahal la..