Tuesday, March 1, 2011

KEJADIAN2 PELIK YG BERLAKU 1 MALAM

HUHUHUHUHUHUHUHUHUHHUUHU


mcm2 kejadian pelik berlaku malam nie...

kejadian pertama:

masa-7.45pm.
tempat-dalam kete
kejadian-tingkap cermin kete x ley tutup pas aku bayar tol..
kuang ajo tol..aku cuak gle kalu x ley nek cermin tu..
x pasal2 ilang lak kete aku...haishhhhhhh..last2 ley gak nek..
Alhamdulillah,,


kejadian kedua:

masa-9.50p.m.
tempat-dalam fitness first
kejadian-nmpak bapok men dumbbell yg berat nye 30kg setiap satu..
tergamam aku..aku 20kg pown mmbr tolong..perghhhh...hhahahhahaha..


kejadian ketiga:

masa-10.20 pm
tempat-dalam bilik mandi fitness first
kejadian-elok aku bukak tuala nak mandi pas workout,
ley lak fitness first blackout..perghhh..
cuak gler...lantas aku sarung balik tuala n kua dari situ..
seb bek x mndi lg..hahahahhahhaaa..


kejadian keempat:

masa-11.20 pm
tempat-restoren bravos
kejadian-tgh borak2 sambil minum teh o ais limau,
ley lak sekor tikos mondok lalu lalang kat situ..
ergghhhhh..teros angkat kaki aku..hahahahhaha..


kejadian kelima:

masa-12.24am
tempat-taman saujana putra
kejadian-elok aku masok kawasan perumahan aku, satu kawasan blackout..
erghhhhhhhhh...menyirap btol......sampai la skang........
seb bek ade berokben.......


byk kejadian pelik berlaku mlm nie..huhuhuhu,..

No comments: