Sunday, March 6, 2011

LIVERPOOL FOOTBALL CLUB

YAHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


tahniah kepada LIVERPOOL FC sebab menang melawan musuh tradisi mereka, MUFC..
nie adalah perlawanan tradisi sbb kedua2 pasukan x pernah jatuh dari division pertama premier league..walau pown aritu LIVERPOOL diambang relegation, die da bangkit atas asuhan dan pimpinan KENNY DALGLISH or KING KENNY...n arinie ari jadi KING KENNY...heppy birthday KING..hahahahahhahahahaa..
kepada sume peminat MU, anda perlu terkejut sebab dimalukan oleh LIVERPOOL,3-1..
hat trick dari DIRK KUYT..n seb bek RAUL MEIRELES dikuar kan n HERNANDEZ dpt sumbang kan hanya 1 gol tok MU..
n aku cian kat nani..die nangis doe..hahahahhahahaha...cian tol...tp bgs gak..die kuar..hahahahahaa..
aku mmg da agak da LIVERPOOL menang mlm nie..
sbb diowg mmg main sungguh2 kalu lawan MU..
walaupon lwn team yg lemah diowg kalah, ngn MU, berpantang mati b4 ajal..
hahahahahhahahaha..aku sbnrnye nk gi tgk match nie kat sunway giza dmansara, tapi duit lak xde..adoyaiiii..so, aku teman kan bapak aku tgk kt umah...
bapak aku nie mmg die hard fan LIVERPOOL FC sejak muda lagi...
aku yg berpakaian jersi LIVERPOOL yg warne merah n bpk aku yg wrne putih, kami sorak bersama2....hahahahahhahahaahha...bst2....


tahniah THE REDS............

No comments: