Wednesday, August 18, 2010

KISAH MAGIC?????

MAGIC?????

ape tu?????
oooooooo....yg men2 sihir erk??
yg bela2 jin tu erk...
haram doe owg islam bela jin...
mati nnti x diterima tanah....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.........

ni lah sebahagian pemikiran masyarakat kte tentang magic....
ahahahaha..diowg igt kalu men magic tu, bela jin la, hntu raya laa..
hahaha..aku slalu kne camni...slalu ngn owg2 kampung laa..
ngn mkcik pakcik...hahahahhahhaaa..aku x taw pe masalah diowg..
maybe jelez ngn aku kowt, sbb x reti buat..hahahhahahaa..

ok la...men aku cte ckit tentang magic...
ape tu magic sbnr nye????

nie aku amik dari wikipedia..

Magic is a performing art that entertains an audience by creating illusions of seemingly impossible or supernatural[2] feats, using purely natural means. These feats are called magic tricks, effects or illusions.

One who performs such illusions is called a magician or an illusionist. Some performers may also be referred to by names reflecting the type of magical effects they present, such as prestidigitators, conjurors, mentalists, or escape artists.



HAAAAAAAAAAAAAAA.....


len kali, check lu kat mane2 b4 men sebut je...

terluka hati ku ini...hahahahha..poyos lak..



2 comments:

HaKim is MiKaH said...

canne aku nk follow blog ko..ubah setting2!!!cepat..

P/s:bapak berkurun sial..2007 punya...skang dh bape taun..hahaha

rocky said...

hahahaha..berkurun kan...