Thursday, August 19, 2010

KISAH YANG SANGAT KELAKAR

"abg..ika takut laaa"...



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA......



tgh baring2, teringat dialog nie dlm pale hotak aku.....bkn video lucah taw...tapi dialog mmbr aku ngn balak die,wan, mase ktowg lepak genting highland dulu..haha..mse tu, aku, wan n ika je yg ade....spatot nye ramai lagi...tapi yg len janji cam gampang...kate ari jumaat, sbtu bru smpai..haishhhhh...

ok2...dialog nie berlaku bkn mase kat dlm theme park, tp kat dlm hotel first world....bkan dlm bilik laa...kat lobi je....turun2 bas je, kami ber3 nk gi cari la bilik...aku pown terlupa...ari tu ari jumaat...kne wat reservation...sbb konfem penuh dek cine2 yg nak men judi..hahahahhaa..pastu jumaat, sbtu, ahad bilik len2 harge...haram jadah tol...hahahaha..ktowg gi la kaunter...si ika nie la jd mangse bertanya..hahahahahhaa...pnt beratur nie.....pastu smpai2 akak tu tnye..

akak: adik ade wat tempahan??
ika : xde kak..npe??
akak: oooo..sori la dik....sume bilik da full laa...
ika : alaaaa...xkn xde kowt kak...
akak: mmg xde dik...len kali tempah la dulu...


huhuhuhuhhu...kecewa ktowg...last, x taw nk lpk mane, ktowg nak try gi hotel yg kat bwh tu..tp jauh gak la dari theme park...tp nk wat cane....da nasib bdn.......hahahahhaaa...elok je kitowg nk jalan kuar, de sekor mmt cine nie dok usha kitowg je....aku je yg pasan...wan n ika x pasan..die dtg dkt ngn kitowg....pastu die tnye....

mmt cine: mao cali bilik ke dik????
aku : xpe2..nak try cari kat bwah(yela..takot la jgk kn..x knl sape mmt tu)
mmt cine: alaaaa..konfem itu hotel penuh jugak...
wan : jap arrr...kitowg pikir jap...
mmt cine: ok2..

(pas 5 mnt berbincang)

wan : ok la....bilik mane kosong??
mmt cine: jap arr...sye bwk jmpe kwn...


aik...ade sub pulak...haaaiiissshhhhh..pelik nie....aku da mula sangsi da nie...mmt cine tu pown bwk la jmpe kwn die....ktowg pnggil apek..hahahahahaha...


apek : lu olang nak bilik ke????
wan : yup..
apek : bape bilik???
wan : nak 2..ade??
apek : ade2...
wan : apek.....mane lu dpt ini bilik????npe lu x tdo bilik tu??
apek : wa beli ini bilik sbb nak jual maa..bisnes..lg pown wa kalah judi tadi...


oooooo...hahahahahahahaa...kalah judi rupenye.....patut la kusut je muke..hahahaahhahaha..kire kitowg nie rezeki die laa...hahahahhaa..cian tol...


wan : apek....1 bilik bape???
apek: rm250.....
wan : mak aih...mahal nye....
apek: mmg lor...ari jumaat...sbtu lagi mahal....
wan : kalu ari biase????
apek: kalu weekdays, rm90 ley dapat..


apek tu pown jalan la laju2..diekori oleh kitowg...hahahahhaa..aku tgk muke ika nie mcm da cuak je.....hahahahhahahaa...mule la aku nak pedajal si ika nie...aku pown bisik la kat ika n wan nie...


aku : weyh...kowg x rase len mcm ke???
ika : len mcm cane???
aku : x la...apek nie nmpk cam penagih dadah je..
wan: pastu????
aku : xla....mane la taw die de sorok dadah ke dlm bilik kite....haaaaa...x ke naya kte cmtu..
ika : huhuhuhhuhuhhu...
wan: npe ika??
ika : abg....ika takut laaa..


hahahahhahaa..pastu aku bia kan ika ketakutan sendirian..padahal x de pape pown..hahahahahahahahahahhaa.....mlm tu aku pown takot nk tdo...so, aku lepak la kt kfc..hahahahahhahahahaha.....

No comments: