Wednesday, August 18, 2010

KISAH SAMAN!!!!!!!!

HUHUHUHUHUHUHUHUHUHU.......


aku nak cite kisah aku kene saman nie...
baru terjadi pagi tadi....
gini cite die...

8.03 a.m..

aku baru bgn tdo...
ahahahahhaahaa......
klas kol 8.30..
ape lagi.....lekas2 aku mndi n siap2...

8.26 a.m..

aku gi kat parking moto kolej perindu...
sampai2, bru sedar x bwk kunci...
DAMN!!!!!!!
patah balik....huhu..

8.30 a.m..

aku memecut moto ngn laju nye...
abis kain2 awek yg jln kaki terangkat..
dek angin moto aku..
HAHAHAHAHAHAHAHAA..

8.34 a.m..

aku sampai fakulti..
cari parking nye la susah....
parking yg terdekat da la tutup...
renovate lak...huhu..
last2, da lmbt nie, aku pown park la moto aku kat dpn koridor fakulti...
hahahahahahaa...dgn perasaan bangge, aku pown masok klas...

10.20 a.m..

klas aku da abis....
aku turun bwh nk balik....
aku tgk bnyk lak moto park kat situ..
td aku sowg2 je...hahahahahaa..
aku pown ske ati la sbb dpt tolong diowg...
dgn mke gembira, aku gi kat moto...
elok je aku alih helmet, aku nmpk sehelai kertas..
aku pown belek la kertas tu.............
huhuhuhuhuhuhu...
surat saman....
kesalahan aku........

1. tiada pelekat uitm
2. meletak di koridor

mke aku pown berubah......
aku pown tros cabut sbb nnti x nak tgk mke bdk2 yg park situ sedih gak....
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHA....
siot laaaaaa......

No comments: